IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE
(urodziny, jubileusze, rocznice, andrzejki, majówki)
25 lecie ślubu Twoich rodziców a może niespodzianka dla męża z okazji jego 50tych urodzin?
Zespół Take Cover! oferuje pełen profesjonalizm niezależnie od typu imprezy, którą chcesz zorganizować.
Posiadamy pełne osprzętowanie oraz bogaty repertuar. Zadzwoń i zapytaj, a prezent z okazji Jubileuszu czy innego przyjęcia będziesz miał już gotowy!
Naszym zadaniem jest sprawić, aby Twoi goście nie chcieli zejść z parkietu, a jeśli już, to tylko po to, by zebrać siły na kolejny set, który zagramy! Twoimi goścmi zaopiekujemy się już od ich wejścia na salę, impreza poprowadzona będzie sprawnie i logicznie, a Twoje wrażenia pozostaną niezapomniane.
Wspólnie możemy również wymyśleć temat przewodni imprezy, od kostiumów po tematyczne zabawy integracyjne, co nada Twojej uroczystości niepowtarzalny charakter. Dostosujemy nasze działania do Twoich potrzeb!
PRZYJĘCIE WESELNE / WESELA
Jesteście przerażeni? Niepotrzebnie. Z momentem wejścia na salę możecie poczuć się spokojnie.
Oto lista rzeczy, których pewnie jesteście ciekawi:
- powitamy Was i Waszych gości. Powitanie może być tradycyjne (chlebem i solą) lub wymyślone przez Was. Bez znaczenia, który wariant wybierzecie – my dostosujemy do niego oprawę muzyczną,
- ciągle jesteśmy w kontakcie z obsługą kuchni i sali, dzięki temu dopasowujemy muzyczną część wesela do harmonogramu wydawanych dań,
- rozbudowujemy repertuar bazując na starych polskich piosenkach, idąc przez światowe przeboje lat 60. i 90., kończąc na hitach ostatniej dekady. Preferujemy wykonywać muzykę daleką od disco polo, jednak w repertuarze posiadamy kilka „obowiązkowych” pozycji. Polecamy też sety jazzowe, będące ekskluzywnym tłem do obiadu lub muzyką, która na początku przyjęcia oswoi gości, przygotowując ich do zabawy,
- nie pozostaną bez muzyki najważniejsze punkty programu, jak np. tort,
- pierwszy taniec i podziękowanie dla rodziców – prawdopodobnie te elementy znajdą się w Waszym programie. Zawsze ustalamy z Młodą Parą dobór utworów na te momenty. Jeśli zabraknie sugestii z Waszej strony – polecamy zdać się na nas,
- tło muzyczne. W przerwach między tanecznymi setami odtwarzamy muzykę z komputera, aby na sali nie panowała cisza. Muzyka ta ma za zadanie tworzyć dobrą atmosferę i być tłem do rozmów. Jej rodzaj ustalamy z Wami lub – jeśli chcecie – zostawcie to nam.
- prowadzimy oczepiny i jesteśmy otwarci na realizowanie innych lokalnych tradycji weselnych,
- zabawy. W zależności od upodobań i gości prowadzimy je na każdym weselu, chyba, że Para Młoda życzy sobie inaczej. Zabawy mają za zadanie zintegrować i „rozruszać” gości, jednak zawsze mamy na uwadze komfort szanownych zebranych, więc unikamy zabaw ośmieszających i zanadto krępujących. Zaoferować możemy różne konkursy i zabawy taneczno-zręcznościowe, będące wyzwaniem dla Panów i nie tylko. Także dzieci nie zostaną pominięte! Kaczuszki, z doświadczenia wiemy – wielokrotnie upraszane – zabrzmią dla najmłodszych. Inne zabawy dla dzieci ustalamy wcześniej z Parą Młodą,
- lokalne tradycje mają dla nas duże znaczenie, więc nasz repertuar obejmuje także set góralski, w którym usłyszycie dobrze znane góralskie przyśpiewki, będące punktem wyjścia do świetnej zabawy,
- dysponujemy świetnym sprzętem, a efektu dopełni oświetlenie i maszyna do dymu.
Jeśli jest coś, czego nie znaleźliście na liście – nie bójcie się pytać! Chcemy, aby ta noc była dla Was niezapomniana, więc dołożymy wszelkich starań, aby dopasować się do Waszych oczekiwań. Odpowiedź na e-mail otrzymacie najpóźniej następnego dnia. Zapraszamy także do kontaktu telefonicznego.
KONCERTY
(coverowe, jazzowe, klubowe, kolędowe, okazjonalne)
Ta forma występu jest najbardziej osobistą opcją. Energia między nami i publicznością oraz swoboda, z jaką poruszamy się w różnych stylistykach sprawia, że nasze koncerty stają się świetnym spotkaniem i doskonałym pomysłem na wieczór w klubie.
Grając koncert na wybranym przez Ciebie gruncie dostosowujemy się do Twoich oraz publiczności wymagań, jednak jeśli chodzi o wykonawstwo – jesteśmy bezkompromisowi, bo muzyka jest w muzyce najważniejsza.
Wybierając nas w opcji koncertowej możesz być mile zaskoczony doborem repertuaru, który oprócz przebojów znanych i lubianych zawiera wyselekcjonowane przez nas samych pozycje, należące do naszych ulubionych. Co za tym idzie – oddajemy się muzyce bezgranicznie. Najchętniej wybieramy przeboje muzyki funk, soul, jazz i blues z okresu ich największej świetności. Swoboda, która jest nam dana poprzez możliwość doboru materiału muzycznego, owocuje pełnym zaangażowania wykonaniem i publiczność o tym wie.
Jeśli więc brakuje Ci atrakcji w harmonogramie imprez – nie bój się nas zaprosić.
Zagramy dla Ciebie i Twoich gości z przyjemnością!
- Gramy 100% na żywo!
- Posiadamy własny sprzęt, oświetlenie i maszynę do dymu.
- Przybywamy na miejsce wcześniej, aby być gotowym na start o czasie.
- Jesteśmy niezależni w kwestiach transportu, ewentualne koszty ustalane są indywidualnie.
W razie pytań, wątpliwości i sugestii zapraszamy do kontaktu mailowego i telefonicznego.
IMPREZY FIRMOWE
(bankiety, spotkania biznesowe)
Jesteśmy gotowi na zaistnienie w scenariuszu spotkania biznesowego lub bankietu. Nasz repertuar pozwala swobodnie poruszać się w wielu stylistykach, piosenkach polskiej i światowej muzyki rozrywkowej.
Repertuar bogaty jest także w standardy jazzowe, będzie więc eleganckim tłem przebiegu spotkania, lecz nie zabroni pokołysać się w tańcu.
Nikt nie poczuje się zlekceważony, a wykonanie doceni nawet najbardziej wyrafinowane ucho.
Z naszej strony możemy zapewnić elastyczność i otwarcie na wszelkie sugestie. Charakter i przebieg imprezy jest przez nas na bieżąco monitorowany, co pozwala na szybką reakcję w celu dopasowania się do potrzeb gości.
Jesteśmy profesjonalnym zespołem zarówno pod względem artystycznym, jak i organizacyjnym. Jesteśmy na miejscu o czasie i realizujemy powierzone nam zadanie rzetelnie. Nasze zachowanie jest świadectwem naszej kultury osobistej i przywiązujemy do niego dużą wagę.
Sprzęt, który posiadamy obejmuje całkowite, własne nagłośnienie. Posiadamy też światła i maszynę do dymu. Sprzęt może być udostępniany podczas wydarzenia na potrzeby konferansjerki lub innych – prosimy o wcześniejszą konsultację.
Jesteśmy w stanie dotrzeć w każde miejsce w województwie śląskim, ale także w całym kraju, jak i poza jego granicami, na zasadzie ustalanej indywidualnie.
Kontakt z organizatorem, koordynatorem, klientem jest naszym punktem wyjścia do działania.
EVENT
Take Cover! jako zespół na event, który organizujesz? To na pewno dobry pomysł! Organizujesz imprezę integracyjną, bal team-buildingowy, a może chcesz uświetnić bal sportowca lub imprezę z okazji dni miasta?
Muzyczna niespodzianka dla gości będzie jak najbardziej mile widziana. Nasz zespół zagra tak jak zechcesz. Jeśli impreza będzie miała charakter spokojnego spotkania i rozmowy, zagramy w taki właśnie sposób. Szalone przyjęcie taneczne to też żaden problem! Jedno jest pewne – gramy z wyczuciem. Obserwujemy naszych gości i dostosowujemy sposób prowadzenia imprezy oraz grania do ich upodobań.
Ponadto, Take Cover! poprowadzi również gry i zabawy integracyjne oraz profesjonalne animacje dla dzieci! Zapewniamy kostiumy stosowne do okazji, w przypadku animacji oferujemy kostiumy sceniczne! Klaun, Pipi czy Elf zabawią najmłodszych na Twoim evencie.
BALE OKOLICZNOŚCIOWE
(noworoczne, karnawałowe, sylwestrowe)
Zespół Take Cover! w Sylwestra nie śpi, lecz czuwa nad dobrym samopoczuciem Twoim i Twoich gości. Możesz liczyć na świetną zabawę do białego rana przy dźwiękach muzyki wykonywanej w 100% na żywo przez muzyków, którzy wiedzą jak to robić. Zniszczysz stopy i podrzesz kreację, ale będzie warto, bo najważniejsze są dobre wspomnienia. Będziemy zaszczyceni móc zajmować w nich miejsce. Take Cover! na balu Sylwestrowym, jak i każdym innym, to nic innego jak:
- gwarancja świetnej zabawy do muzyki na najwyższym poziomie wykonywanej w 100% na żywo,
- dobrze zorganizowany zespół ludzi, który podchodzi do sprawy z pełną odpowiedzialnością,
- świetne brzmienie, gwarantowane przez sprzęt światowych marek. Do tego towarzyszy nam oświetlenie i maszyna do dymu!
- pełna elastyczność i dostosowanie się do scenariusza imprezy. Jeśli planujesz jakieś atrakcje i konkursy wiedz, że możemy je sprawnie poprowadzić po uprzednim zaznajomieniu się z „planem działania”. Pomożemy Ci skoordynować przebieg atrakcji lub poprowadzimy imprezę za Ciebie,
- pełna niezależność w kwestii transportu. Powiedz, gdzie mamy dla Ciebie zagrać, a my to zrobimy. Jesteśmy w stanie dojechać w każde miejsce w kraju, jak i poza jego granicami.
STUDNIÓWKA
Proponujemy Wam obsługę balu studniówkowego, w skład której wchodzi:
- profesjonalnie wykonana, taneczna muzyka na żywo,
- wysokiej klasy sprzęt muzyczny, oświetlenie i maszyna do dymu,
- pomoc w nagłośnieniu Waszej części artystycznej,
- Wasza muzyka w przerwie między setami tanecznymi,
- zgodność ze scenariuszem Studniówki.
W ramach umowy dostępne są też opcje:
- udostępnienia sprzętu do przemówień i występów,
- przeprowadzenie próby generalnej z nagłośnieniem,
- nasz człowiek pomagający Wam w koordynacji imprezy,
- współpraca z DJ-em.
Jeśli to dla Was za mało – możecie nam podpowiedzieć, co jeszcze chcielibyście mieć na swoim balu Studniówkowym.
IMPREZY PLENEROWE
(dni miast, festyny, pikniki)
Jeśli szukacie czegoś żywiołowego, co poruszy każdego, co świetnie brzmi i nienagannie wygląda – jesteście na dobrej stronie! Chętnie weźmiemy udział w każdej imprezie o dużych wymaganiach.
Jeśli planujesz imprezę firmową, na której chcesz zintegrować pracowników, organizujesz event tematyczny, okazjonalny czy potrzebujesz zespołu na imprezę miejską – my z przyjemnością dla Ciebie zagramy.
Zespół Take Cover! świetnie czuje się na scenie – nieważne, małej czy dużej. Dajemy z siebie wszystko, bo publiczność jest dla nas najważniejsza. Oryginalne aranżacje znanych przebojów muzyki polskiej i zagranicznej sprawiają, że publiczność świetnie się bawi, a taka interakcja jest dla nas najwyższą nagrodą.
- Dysponujemy własnym sprzętem muzycznym i nagłośnieniowym.
- Jesteśmy niezależni w kwestii transportu.
- Dopasowujemy się ściśle do scenariusza imprezy.
- Jesteśmy elastyczni i otwarci na pomysły oraz sugestie organizatorów.
- Jesteśmy na miejscu wcześniej, abyś miał pewność, że wszystko odbędzie się zgodnie z planem.
Jeśli nasuwają Ci się jakiekolwiek pytania – jesteśmy dla Ciebie. Zapraszamy do kontaktu mailowego i telefonicznego.